Vakuuta asiakkaasi ja potentiaaliset asiakkaasi relevantilla sisällöllä ja vahvista verkkobrändiäsi. Markkinointi- ja sisällöntuotantotiimimme kehittää kanssasi luovia ja houkuttelevia sisältöjä B2B- ja B2C-sektoreille. Oikean markkinointikonseptin avulla sinut ja tuotteesi huomataan, ja voit kasvattaa liikennettäsi ja myyntiäsi. Analyysit, kielelliset ja kulttuuriset mukautukset sekä SEO-asiantuntemus kuuluvat myös tarjontaan.
RVGmbH neuvoo ja välittää sekä materiaalien että lämpöenergian hyödyntämisessä, ja jätteiden hyödyntäminen ja palauttaminen materiaalikiertoon on aina ensisijainen tavoite.
ISO 26000:n sosiaalisen vastuun periaatteet
Tilivelvollisuus
Vastuu yhteiskuntaan, talouteen ja ympäristöön kohdistuvista vaikutuksista.
Läpinäkyvyys päätöksissä ja toiminnassa, jotka vaikuttavat yhteiskuntaan ja ympäristöön.
Organisaation käyttäytymisen tulisi perustua arvoihin, kuten rehellisyys, oikeudenmukaisuus ja eheys.
Organisaation tulisi kunnioittaa, ottaa huomioon ja vastata sidosryhmien etuihin.
Kukaan yksilö tai organisaatio ei ole lain yläpuolella.
Organisaation tulisi kunnioittaa kansainvälisiä käyttäytymisnormeja lainmukaisuuden periaatteen noudattamisessa.
Ihmisoikeuksien kunnioittaminen